tysdag 30. september 2008

"Tagga"

Eg har då blitt "tagga". Rart ord forresten, me brukar det jo omlag som eit norsk verb no, bøyger det slik og alt, men mest i tilknyting til den allestadsnærverande fjesboki. Det betyr vel noko slikt som "merka" eller "sett merkelapp på", men det ser me vekk frå. Saken er iallefall at Marianne har gjort det på meg, og då får eg heller fortsetja:

Reglar: Gi beskjed til folk at dei har blitt "tagga" ved å kommentera på bloggen deira. Gi beskjed til den som "tagga" deg når du har svart. Og so reknar eg med at det er nokre reglar for at ein skal kopiera og svara på spørsmåla og slikt.

So, here goes:

Joys:
1. Lesa ei underhaldande bok (nei, ho treng ikkje vera god)
2. Å oppleva fint ver når ein ikkje hadde forventa det
3. Mat, helst i godt selskap

Fears:
1. Vera den siste som går og legg seg slik at eg må sløkka lyset i heile huset
2. Å bli den galne kattedama (eg vil mykje heller ha papegøyer)
3. ? Eg er vist ikkje so nervøs av meg...

Goals:
1. Bli ferdig med labbane eg byrja på i fjor haust - og etter det hugsa korleis ein spøtar hæl
2. Utnytta alle halve timar
3. Bli gjerrig(are), evt. berre det motsette av blakk

Obsessions:
1. Laga lister
2. Forklara folk at dei verkar useriøse når dei har mykje skrivefeil - særleg feil orddeling. Ein ting, eitt ord! Kva er problemet?!
3. (sett inn det som passar)

Facts About Me:
1. Eg forlet aldri huset utan ei bok (med vilje i det minste)
2. Eg kan sjå filmar og høyra cd'ar om att og om att til eg kan dei utanåt - utan å bli lei
3. Eg har aldri klart å sei eg er 22 år gamal. Istadenfor har eg i eit år sagt 21 eller 23, fordi det ikkje er sant. Redsle mot å bli vaksen? Kanskje

10 years Ago:
1. Var eg nett byrja på ungdomsskulen
2. Hadde eg oppdaga biblioteket på Øyri og var godt nøgd med den utvida horisonten
3. Ville eg bli arkeolog, men skjønte fort at eg er litt redd skjelett

5 things on todays to-do list:
1. Pakka ut av bagen etter ei helg på austlandet
2. Sjå minst ein episode Grey's (og gjerne ein av Himmelblå)
3. Byrja å skriva oppgåve i NOSP
4. Overtala familien til å sjå film
5. Lesa Hærværk (vil ikkje, vil ikkje, vil ikkje!)

5 snacks I enjoy:
1. Sjokolade
2. Sjokolade
3. Sjokolade med mint
4. Sjokolade
5. Noko salt

5 things I would do if I were a millionaire:
1. Betala studielånet
2. Reisa nett dit eg vil - Australia, Island, Palestina og alt innimellom
3. Gi til KM og Global
4. Bygga på hytta
5. Spara, ein er då ikkje heilt utan framtidsvisjonar

5 Places I have lived:
1. Ørsta
2. Lærdal
3. Bergen
4. i ein sekk
5.

The 5 people I tag are:
Magnhild, Monica, Anja, Lena, Eiren

2 kommentarer: