søndag 21. september 2008

Oslo og Hønefoss

"Det ser ut som dei har stått opp, drukke kaffi og funne ut dei skal dansa halling." Slik skildra ein av deltakarane på dansestudiet opptaket av eit par som vart filma på slutten av 60-talet. Og slik skal me og dansa, om eit halvt år og 15 studiepoeng. Men det er langt att...

Helgi har vore flott. Mykje dans - dvs mykje gåing, svikting, sjåing og diskusjon. Eit godt og sosialt miljø - me er ikkje mange, men eg trur me kjem til å fungera godt saman. Lekser fekk me - læra halvrund polka frå Gran på Hadeland. Og ein spanande laurdagskveld vart det - på Hønefoss...

Eg spurde Kristine, min tidlegare sambuar, om å komma til Oslo for henging og skravling. Det kunne ho ikkje sidan ho venta besøk, so eg hengde meg på besøket og for til Hønefoss for ein kveld. Der vart det henging og skravling, middag på Peppes og speling på Norderhov. Snakk om vellukka og kosleg kveld!

Og ei kosleg helg - eg kan sei sopass som at det vert hardt å komma seg opp i morgon, mjuka opp att alle velbrukte musklar i føter og armar - og lite brukte lesemusklar - og komma i gang att med kvardagen.

(bilete: Framsyning i regi studiet Culcom på forskingsdagane på Universitetsplassen. Læraren vår på fele her.)

1 kommentar: