fredag 29. august 2008

Ein liten time

Timen mellom eg var ferdig å eta føremiddagsmat og eg må springa ut døri att skulle nyttast til å lesa. Det har eg bestemt meg for mange gonger i dag, og medan eg sto på badet i dag tidleg, litt for seint ute til alt, lovte eg og meg sjølv (evt. tvinga meg sjølv til å lova) at eg skal byrja å utnytta alle slike timar. 60 små minuttar mellom store eller små ting, 50 korte augneblinkar mellom morgonstell og buss, eller 30 raske tikk mellom avtalar - dei skal utnyttast. Dei skal nyttast til å lesa 20 sider drama eller tre dikt, til å notera ei halv side grammatikk eller studera ein ny forfattar. Dei skal ikkje nyttast til å sjå fjernsyn eller sjekka fjesboki eller lesa blogg eller nyta utsikti.

Men eg må prøva å tvinga meg sjølv til å lova det på nytt på måndag, for no har eg ikkje tid. Eg har sjekka fjesboki og skrive på bloggen og studert veret. Eg har ikkje opna grammatikkboki eller lese ei scene vidare i skodespelet mitt. Eg har ikkje lese dikt.,Eg har sunge.

Ja, eg skal lova det til meg sjølv på måndag, for i helgi held eg uansett ikkje mine eigne løfte. I helgi skal eg berre nyta godt selskap og moro musikk. I helgi skal eg vera i Luster og høyra Hellbillies - og no forsvinn dei siste fire augneblinkane før bussen går frå meg òg...

2 kommentarer:

  1. Lykke til Mari! Det der er vanskelig, men utrolig flott om du får det til. Då blir eg skikkelig imponert. Eg og har lyst å bli så flink.

    SvarSlett
  2. I morgon, i morgon, men ikkje i dag...

    SvarSlett