måndag 25. august 2008

Alle somrar tek slutt

Me snakka om det i går: Når er sommaren over? Magnhild oppdaga det medan ho sto og venta på bussen i berre t-skjorte, sa ho. Eg oppdaga det når eg gjekk gjennom hagen med doggvåte sko og skarp luft i lungene. I dag bles og regnar det, ein lummer vind og eit forsiktig regn, men me ventar likevel på dei fyrste torebygene for hausten.

Men er sommaren slutt? Det er enno nokre dagar att av august, og sommarvarmen kan enno blussa opp att og gi oss ny giv: indian summer subst ubøy (utt in>djen søm>mer; eng. 'indiansk sommar') varmt sommarvêr om hausten; overf: ny oppblussande livskraft hos eldre folk.

Til æra for seinsommaren gir eg dykk mitt augustdikt (eg har eitt dikt kvar månad dette skuleåret), eit dikt som kan vera både til æra for sommaren, ungdommen, hausten, alderdommen, indian summer og neste vår.

Adle somra ta slutt
I kvæld vell e gao dær att.
Trø øve vådl å kjænna mjukgrase mot nake, so dao.

Gao te møtes, so dao. Veta
om hånno so vænte. Veta om seta vaor å lega
ein sommar te ændes.

Dæ'æ dågga å stilt, å live
dæmme før bringen so dao. Hær. Pao dænna stai.
Blao kvæld,
mæ bærre åss to i væren ein sommar te ændes.
Kari Bakke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar