måndag 11. august 2008

Pakking

Som kjent er eg ein stor motstandar av pakking. Eg er for å flytta på seg, men at ein må legga alt ein skal ha med seg i ein sekk og so dra på den, før ein til slutt tek ut att alle tinga litt meir krøllete enn før dei vart lagt nedi, det har eg altså problem med. Og i kveld burde eg ha pakka. Eg burde ha pakka til tur til Øystølen i morgon, og turen attende til Bergen til helgi. Det kjem eg sikkert ikkje til å gjera. Pakking skal utsetjast lengst mogleg.

Kvifor gjera i dag det du kan få andre til å gjera i morgon?
Nokon som vil pakka for meg?

5 kommentarer:

  1. Det er et problem det der. Eg utsatte pakkinga litt vel lenge, så eg mista bussen min i går. Men det går jo alltid en buss. Så eg kom meg avgårde.
    Æsj, pakking, altså!

    SvarSlett
  2. eg føle med deg mari, eg holle og på med pakking, å det e IKKE kjekt!

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg! Har nettopp flyttet fra en leilighet til en annen, og synes det er det kjipeste i hele verden å pakke ned alt bare for å kjøre det til andre siden av byen. Du mente vel heller pakking til tur, men prinsippet er det samme. Lysten til å pakke ut er samtidig både stor og nærmest ikke-eksisterende. Uansett - som du ser, har jeg også skaffet meg en blogg nå, så velkommen skal du være! Har allerede lagt deg til, jeg :) Si fra hvis du klarer å pakke til en Oslo-tur, så kan du overnatte hos meg hvis du vil! (I tilfelle du ikke kjenner meg igjen fra bloggen min, er jeg Marianne som hoppet av SPINF)

    SvarSlett
  4. So moro at du er blitt bloggar og Marianne! Men eg kjem ikkje inn på profilen din, og då kjem eg ikkje inn på bloggen din heller... Og det vil eg jo gjerne!
    Elles so vil eg gjerne treffa deg neste gong eg kjem til Oslo, det vert vel ei gong eller to i løpet av hausten om ting klaffar

    SvarSlett
  5. Er det sånn det funker! Takk for beskjeden! Jeg er rimelig grønn på disse bloggreiene... Burde være i orden nå, så si fra hvis du fortsatt ikke kommer til. Sjansen for at jeg drar til Lærdal (eller Bergen, for den saks skyld) er tilnærmet lik null, så veldig hyggelig hvis du er på denne kanten!

    SvarSlett