onsdag 9. juli 2008

Sumar i Sogn

Det er lenge sidan sist innlegg, men eg har god unnskyldning! Det er ikkje det at det har skjedd lite å skriva om (det klarar eg alltids å omgå på eit eller anna vis), men det har rett og slett skjedd for mykje. Eg har ikkje hatt tid til å skriva noko som helst. Men det skal det bli ei råd med no! Eg satsar på bilete som (nesten) kan tala for seg sjølv.
Frida og Anja på sykkeltur. Dette var den ettermiddagen me hang på Øyri heile dagen, spelte indiaca, åt is og avslutta med middag på Laksen. Ein flott onsdags ettermiddag!
12åringane ved Ljøsne skule var små, søte og hadde god plass i heimkunnskapen våren 1997. Sommaren 2008 er 12åringane blitt 23åringar, og til tross for at me er lika søte har me ikkje lika god plass å boltra oss på i førebuingane til 10årstreff etter barneskulen.


Det offisielle treffet vart avslutta med kaker - noko Ingrid verka glad for. Eg var godt nøgd med å få kosa meg med Johannes.

Karoline og Kristine, mine tidlegare sambuarar, har vore på besøk! På måndagen for me til nordsida av fjorden, med ferja til Sogndal og sidan tur til Nigardsbreen.

I går, tysdag, bar det sørover. Over fjellet til Aurland med stopp både på toppen og på utsiktspunktet på Stegastein. Enno ein gong fekk Kristine sjå grønt vatn, noko ho undarleg nok er svært begeistra for.
I dag vart det jordbærplukking og eting, før dei to jentene for til Bergen og Hønefoss for vidare ferie og/eller jobb. For min del er det slutt på ferien enn so lenge, og eg sit no på turistinformasjonen att, enno ein gong åleine, enno ein gong med strålande ver utanfor, enno ein gong med oppdatert blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar