onsdag 23. juli 2008

Naturlege former

Familien har teke poteter i dag (ikkje eg, eg jobba på turistinfoen). Å ta poteter er av og til moroare enn å jobba på turistinfoen. Ein kan til dømes høyra radio heile dagen utan å bli avbroten - slik at ein kan alle nyhenda utanåt - eller ein kan finna poteter med morosame former. Store poteter, små poteter (ok, desse er jo ikkje so morosame), heilt avlange poteter, heilt runde poteter (heller kjedelege dei òg) eller hjarteforma poteter. Denne poteta er til alle trufaste - og mindre trufaste - lesarar. Nyt den.

8 kommentarer:

  1. det e nåke av det kulaste eg har sitt!! haha:D

    SvarSlett
  2. sånn pota vil eg ha te kjøtkakene mine!

    SvarSlett
  3. uih det er göy med säne frukt og grönnsaker.

    Eg har sett pä sex and the city i gär. den var sä bra.
    har nesten lyst ä sjä den engang til pä friluftskino i berlin, charlottenburg i et slotthagen, sammen med min kjaere, men vi fä sjä. Skal reise hjem, nä i helga, fordi han har bursdag. ellers beginner det ä bli travelt pä kontoret, og om 2 uker er nesten alt over.

    SvarSlett
  4. Wow, Mari!
    Kul potet!
    de selger godt rundt valentine, eller?

    SvarSlett
  5. Eg trur eg hadde blitt skeptisk om eg kunne kjøpa mengder av slike i butikken... Genmanipulering er ordet som spring meg i hu. Men å finna ei og an er berre koseleg - det viser at naturen har humor (noko som kjem enno betre fram når ein haustar gulrøter, berre vent til september). Eller kanskje den er ekstremt romantisk av seg?

    SvarSlett
  6. Kanskje det e naturen so prøve å sei DEG noke? kanskje du ha funne den store kjærleiken innan neste potetopptak??? I could`nt help (eitelleranna??) wonder.. Eg trur no hvertfall det eg ja...hihi - ditta bli spanande du;)

    SvarSlett
  7. Kanskje det Monica, hadde det endå vore eg som fann poteta. Men eg er stygt redd det var mamma, eg var ikkje til stades ein gong... Og slik gjekk det med det håpet.

    SvarSlett
  8. I couldnt help but wonder!
    Eg må/ska sjå dan filmen fleire gonge! Men, bra pota!

    SvarSlett