tysdag 1. april 2008

Gratulerar Eirik!

No har klokka passert midnatt til 1. april, og min kjære bror Eirik har gebursdag. Eg feirar med å legga ut eit bilete av han som han ikkje vert særleg nøgd med...
No har eg berre ein bror i tenåra, hurra! Det vart litt mykje med to. Men mine foreldre har no to ungar i tjueåra.

1. april er ein slik dag som ingen trur at ein kan ha gebursdag på, men det er faktisk nummer to på lista over dagar med flest fødde i Noreg! So alle aprilsnarrar - the laugh is on you :-)
Forresten, viss nokon prøver å lura meg med noko i morgon /dag vert det kless...!

3 kommentarer:

  1. Er du (eller han for den saks skyld) klar over at 1. april er den dagen i året det er flest som har bursdag her i landet?
    Det er resultatet etter sommerferien året før;)
    Jeg må enda vente 22 dager på min bursdag. Kanskje et resultat av at mine foreldre hadde sen ferie eller at min mor gikk 14 dager over termin:)
    Men vi må jo ikke glemme bursdagsbarnet da: GRATULERER MED DAGEN!

    SvarSlett
  2. Obs! Burde lest hele innlegget ditt! Du visste det jo!!!!
    *rødme*

    SvarSlett