onsdag 23. april 2008

Fare thee well!

I dag hadde ICY avskjedskaffi for GoCYarane våre, Anne og Tshepo. Magnhild og eg byrja tidlegare i dag, med is på Bryggen, tur på Høyden og besøk på Naturhistorisk, som er noko alle bør få med seg, i følgje oss. Fleire gonger utbraut dei to "Why didn't I notice this before?" Rart at året har gått so fort, det er ikkje lenge sidan me spent mottok dei i ICY, klare for eit nytt år. Og i morgon fer Anne til Oslo og sidan Bangladesh, medan Tshepo fer heim til Sør-Afrika om ei veke.

Mamma sa ei gong at eg kjenner so mykje folk rundt om, eg er glad for at eg etter dette året kjenner enno fleire, eit par flotte jenter på kvar sin kant av kloden. Store frustrasjonar har det vore, men ikkje minst mykje latter, fine møte og morosame stunder.

Merkar at skuleåret byrjar å gå mot slutten no, på måndag slapp me seminar på grunn av finveret, tysdag var det ein månad til eg er ferdig med bachelor-graden, og i kveld sa me altså hade til nokon som har fulgt oss gjennom vinteren. Hurra for våren altså, men litt trist er det at den kjem med slike endringar. Godspeed!

1 kommentar:

  1. Ja, det har vore ein fin dag, og det er godt med vår, men trist vi "mister" desse to flotte jentene.
    Takk for i dag, Mari!

    SvarSlett