tysdag 17. mars 2009

Oppgåveh******

Nei, eg nyttar ikkje slike ord, derfor stjernene. But you´ll catch my drift...

Eksamen i dans er over (og gjekk bra), og dermed er eg attende til alt eg har utsett. Eg har jo forsåvidt utsett det og litt, men meinar at å skriva lister over ting som skal gjerast er ei svært god unnskyldning for å utsetja å gjera nett desse tinga litt lenger. Lista for denne veka er på ca ei side, tre ting er strokne ut - og grueleg mange står att. Ein av dei viktigaste tinga er oppgåve i språk, eg skal skriva om samsvarsbøying og kasus på norrønt. Sjå kor langt eg er komme:

1. Innleiing
Norrønt språk er ...
... hadde eit meir komplisert ...

2. Grammatisk samsvar
Grammatisk samsvar, eller kongruens, er at ...

3. Kasusstyring
I norrønt hadde ein fire kasus, som hadde ulike morfologiske realisasjonar og vart styrte av ulike ...

4. Stoda i moderne norsk

5. Kjeldeliste
?


Dette er då ein ettermiddags arbeid. Men disposisjonen er i alle fall klar! Gratulerar til meg, og ikkje minst: lukke til til meg...

1 kommentar:

  1. Ja, lykke til til deg! Jeg skriver bachelor, og det er sannelig ingen dans på roser det heller!!!

    SvarSlett