torsdag 5. mars 2009

Eit alternativ mindre?

Då veit me enno ein ting eg ikkje skal bli: norsklektor. Eller enno verre, lærar med norsk og engelsk som spesialisering. Berre synd det er det alle blir når dei går språk på HF, og ein av dei openberre moglegheitane mine. Men kanskje eg slepp om eg droppar oppgåva i litteraturhistorie...?

Where do I go, follow the river
Where do I go, follow the gulls
Where is the something
Where is the someone
That tells me why I live and die
Hair

Ja, det vart vist litt litt filosofisk her... Men no er eg heima, og skal ikkje skriva oppgåve på fire dagar! Eg skal berre lesa ein dansk roman, og ein norsk, og litt fonologi, norrøn grammatikk, og so nokre eventyr då.

2 kommentarer:

  1. To sjele, samme tanke her ser eg..synst datta innlegget va litt bekymringsverdig! Åg før åss me både engelsk ÅG nordisk, so mao jo detta sjao ganske mørkt ut. Uff. No kan eg ikkje lenger trøsta meg med tanken pao at "Jaja,læraryrket e no eit "bankers" yrkesvalg,viss eg kje kjemme pao nåke ant lurt å bruka HF-utdanningen min pao".

    SvarSlett
  2. Lykke til med oppgaven, Mari.Trur liksom ikkje du dropper den.

    SvarSlett