tysdag 24. mars 2009

Fjesboki...

No har eg sete ein heil ettermiddag og prøvd å tolka norrøne verb (noko som berre er ein knøttliten del av oppgåva eg var meint å nesten ferda i dag), so ein kan vel trygt sei eg er ganske frustrert, utsliten og lei av heile dataen. Derfor gjer eg dette for å muntra meg opp, og minna meg om dei gode venene som bur inni her (og). Eg kopierar vilt frå Anja:

Du skriver ned de 20 siste forskjellige personene som skrev på din ”wall” og så besvarer du spørsmålene om de enkelte etter numrene nedenfor. (No er ikkje "wallen" min so grueleg aktiv, so eg skriv ned alle som har kommentert på statusar og slikt i tillegg eg, so tek ikkje dette so lang tid...)

Hva ville skjedd om du aldri hadde møtt 18?
Unge lovande Fredrik: då hadde TSN-året mitt vore grueleg mykje fattigare.

Har du noensinne sett 4 gråte?
dansande Daniel: nei

Ville 19 og 6 vært et bra par?
Anne Marit på Voll og Line i Sykkylven: nei, det tvilar eg på. Koslege damer begge to, men altså...

Ville 14 og 15 vært et bra par?
Alta-Mari og Camilla på studiet: sjå over..

Beskriv 8:
Anja: ho med dei gode innfalla og dei like gode uttrykka

Fortell noe om 11:
medisinstudent Inger Marie: påstår at det er eg som meinar det er mykje fint å sjå på på Haukeland, medan det var ho som sa det fyrst

Hva er 7's favorittfarge?
Eiren: veit du schnuppa, eg anar ikkje. Det er ikkje bra

Hva ville du gjort om 12 akkurat fortalte at hun/han likte deg?
Lena frå kullet: takka so mykje

Når snakket du sist med 9?
Arild frå same kull: Uff, det er lenge sidan. I fjor når me var ferdige med bacheloren blir det vel

Hvem går 2 ut med?
Min sam-indresogning Janne: ho går iallefall ut av førelesingssalen med meg, men elles har eg lite å avsløra

Hvor gammel er 20?
Tante An-Magritt: ein snakkar ikkje om alderen til ei dame

Hva er 10s musikksmak?
Ingunn frå kullet: anar ikkje

Ville du datet 5?
Tshepo i Sør-Afrika: slike avstandar...

Ville du datet 3?
Sverre frå dansen: det får halda med nokre rolege valsar tenkjer eg

Hva er det beste med 17?
Wiebke: ho flyttar snart til Bergen!

Hva ville du sagt til 13 akkurat nå?
Ingrid i kyrkja: snakkast i påsken!

Hvordan møtte du 1?
Halvor frå Bømlo: på førelesing reknar eg med, fordjupa over verbbøying og modernistar

Hva er det beste med 16?
Marianne i Oslo: ho kan føra ein samtale langt inn i nattetimane, utan at ein legg merke til det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar