torsdag 2. oktober 2008

Oppgåvenotatar

NN: Faa s 83-85 Perfektum partisipp av svake verb: bøyde som adj når de blir brukt i syntaktisk funksjon som adj. Dvs attributivt eller etter vera, bli, verta (disk.) Svake verb med dentalsuffiks (alle utenom a-verbene) har samsvarsbøyning. Pl identisk med pret.formen, n som etter ha, m og f som pret., men uten –e. Unntak: Verb med pret. på –dde, -gde, -vde kan ha n partisipp på –d. Unntak: Konsonant+t får ingen ny –t. Unntak: blitt er alltid ubøygd. Unntak: brukt predikativt (etter vere, bli, verte) kan man bruke n overalt (som sideform)

Kan nokon forklara meg kva dette betyr? Ingen? Ikkje eg heller, og eg har skrive det. Jada, det går framover med oppgåva i NOSP...

3 kommentarer:

  1. Eg er for øvrig heilt einig med Frida som ikkje likar Finn-Erik Vinje. Hans "Norsk grammatikk" burde heitt "Bokmålsgrammatikk". Herk. Tosk. Mm.

    SvarSlett
  2. Whoah! Hvis jeg prøver hardt nok, så kanskje jeg forstår, men å forklare... Nei, det tror jeg lar andre ta seg av.

    Lykke til ^_^

    SvarSlett
  3. Eg blokka ut eg. Hadde ikkje snøring på ka du prøvde å si etter en stund....Lykke til med oppgaven

    God helg!

    SvarSlett