torsdag 27. mars 2008

Vinter, enno ein gong...

I går tok eg dette biletet ute i hagen vår - vårblomane titta opp av snøen som kom i påsken, det var sol - noko kaldt, men likavel godt og fint vårver. I dag var det overskya, varmare - og so kom snøen. Det har lava ned i heile ettermiddag, og sjølv om det nederste biletet vart teke sist gong det snøa er det ikkje so langt frå sanninga (dessutan er det mørkt ute no, so eg kan ikkje ta noko nytt). Her oppe hjå oss er det og so kaldt at snøen ikkje er blitt slaps, slik det har blitt i byen, og bussen måtte byta til piggdekk.

Det er fint i Bergen når det er snø, når krystallane i snøen skin om kapp med stjernene og lysa frå byen. Trea på Minde står tunge av snø, og på alle trappegelender ligg det snø lett tilgjengeleg for å forma ein snøball. Men eg seier som Endre: Kvifor kan ikkje vinteren komma om vinteren, må den venta til våren?

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Siste dagen i mars og nå er vi klare for april, er vi ikke?
    Snøen smelter her oppe som jeg bor og snart er den bare der den egetlig hører hjemme; langt oppe på fjellet:
    Jeg surfet litt rundt på blogger og Bergens bloggere og fant bloggen din!
    Har du tid og kjeder deg, kom gjerne innom på besøk til meg.

    SvarSlett