laurdag 22. mars 2008

Påskeferie

Eg har oppdaga at eg sit mykje meir på dataen når eg er i Bergen enn når eg er heima. Og at eg føl meir med på nyhenda i Bergen enn når eg er heima (til gjengjeld føl eg meir med på vermeldinga heima enn i Bergen, det har på ein måte meir å sei - og den er kanskje meir variert?) Og eg oppdaterar bloggen oftare i Bergen enn når eg er heima. Kanskje fordi når eg er i Bergen prøver eg alltid å utsetja å lesa, men når eg er heima (iallefall no) har eg ferie!

Eg har med meg to pensumbøker heim, men dei ligg nederst i bunken av bøker eg tenkte eg skulle gjennom denne påska: Mansfield Park, Nora Roberts-seriar, Paktens voktere, Hellig grunn. Og ettersom eg berre har komme gjennom deler av dette, skal pensumbøkene få ligga i fred for meg. Forresten, Paktens voktere av Tom Egeland: ikkje å anbefala dersom du ikkje likar kopiar av Da Vinci-koden, ein lettvint omgang med arkelogiske funn og at forfattaren fer med harelabb over bibelske spørsmål - men grei nok underhaldning, og av og til likar me jo at det berre er å kakka litt i ein mur, so finn me eit skjult gravkammer fullt av skattar innanfor. Litt Indiana Jonesk nesten, men utan den kjekke/sjarmerande (og no gamle) mannen...

Elles var Karoline på besøk i eit knapt døgn på veg frå Volda til Hønefoss. Olve har vore i Finland på ski og Alta på besøk, so når pappa skulle henta han på Gardermoen passa det å køyra Karoline heim. Slik fekk eg og komma på biltur - eg saknar av og til det. Rart, sidan eg eigentleg vert fort bilsjuk, men med tre cd'ar stappfulle av musikk eg har valt ut sjølv, fint ver utanfor, godt selskap og Ringerike i solnedgang (må innrømma det er fint, sjølv om det er flatt...) vart det ein fin tur! Og so var det so kosleg å ha Karoline på besøk! Det vert alt for sjeldan, og me har alt for mykje å prata om.

Torsdagen var det noko heilt anna som sto på programmet: paintball! Åtte jenter stilte opp, og sprang rundt i snødriv og vind med 200 kuler med måling i magasinet og kamuflasjedressar ein kunne drukna i. Eg har to store blåmerke på magen som bevis for at nokon levde seg litt vel inn i kampen...

Om kvelden var det den store utedagen i Lærdal. Laksen hadde tre barar og plass til over 300, og "alle" var ute. Kosleg å treffa so mykje folk, det er mykje som skal pratast om og mange som skal helsast på når folk endeleg er heima. I tillegg er det alltid spanande å finna ut korleis ein skal komma seg heim i Lærdal, serveringa stengte to, men klokka var fire før eg gjekk over brua heime.

I går var mamma, pappa, Olve og eg i Skjerdal, der alle var heima. So me var over 20 til middag, og nokre til til kaffi. Mykje ungar, mykje vaksne, springing inn og ut, speling av likt og ulikt (både kort og gitar) og so mykje lyd at ter personar må gjenta påskenøttene for at alle skal få dei med seg. Det er godt å ha ein stor familie! Og so byrjar alle me ungane å bli store og. Me sat og såg i albumma som står der, og det er mykje osm har endra seg. Til dømes det at alle ungane kunne få plass rundt eit leikebord til middag... Eller at ungane faktisk var ungar, no er over 1/3 av oss konfirmerte og kan derfor få lov til å bli rekna som vaksne. Og mange av dei andre er neimen ikkje langt unna dei heller...

I dag er det kaldt i Lærdal. Heile familien har vore ute og lagt duk over jordbæra, so håpar me dei klarar seg gjennom resten av vinteren, for den har ikkje sluppe taket enno. Og elles går det i å dukka lenger ned i bokbunken, sjå film, ta knekken på påskeegget før pappa finn ut at det går an å snika til seg snop, og endeleg skriva litt (ok, alt for mykje, og ikkje særleg spanande...) på bloggen.
Det er jo dette som er påske, sjølv om det ikkje er så religiøst
- men familie, natur og rolege dagar er viktig for å vera klar til våren. Og påskebodskapen er jo i grunnen ein bodskap om glede - når morgondagen berre kjem. Eg les eller høyrde ein eller annan stad at ein held pusten og håpar på Jesu oppstode mellom Langfredag og Påskedag, og det syntes eg for så vidt er godt sagt. Men eg må vel sei som pappa seier om Askepott kvar julafta - "ja, det gjekk vel bra i år og?" Me får håpar det går bra i år og, og at me i morgon kan høyra "Påskemorgen slukker sorgen" og "Deg være ære" på radioen.

(bilete: "Paktens voktere", Karoline slik ho såg ut i fjor - få endringar til i år , Palestinafararane på Via Dolorosa, og eit bilete frå Gravkyrkja i Jerusalem. Tenk at det ikkje er mange vekene sidan eg var der Jesus gjekk, og vart gravlagt, Langfredag!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar