søndag 16. mars 2008

Palmehelg

I dag er det dagen Jesus rei inn i Jerusalem og vart hylla av folket. Rart å tenkja på at det ikkje er lange tida sidan eg sjølv var i Jerusalem, det er ganske fjernt heima i Lærdal.

Ja, eg er heima no, skal vera her heile påskeferien, utanom kanskje ein tur til Skjerdal og på hytta - me får sjå. Veret såg lovande ut til no, men no har det faktisk snøa (!) Kva er det forresten med nordmenn og veret, særleg påskeveret...? Eg kjem på ein måte ikkje unna å nemna det.
Men veret har eigentleg lite å sei for meg. Sidan eg kom heim fredag har eg brukt mykje tid på å gjera meg til nær ven med alle sofaane att, senga og ikkje minst puta mi. Det er godt å komma heim altså! Og so er det god mat, varmt i stovene, fulle skåp, folk i huset og generelt roleg stemning. Og so kan ein gjera litt koslege ting - sjå Ocean's Eleven med foreldri for eksempel, eller reisa til Voss på konsert med mamma.

Ja, i dag var det altså konsert på Vossajazzen. Berit Opheim song melodiar av Per Indrehus og tekstar av min kjære Olav (H. Hauge altså). Svært fint! Ein avslappande, men og spanande blanding av viser, litt folkemusikk og jazz med klassisk ensemble - piano, slagverk, bass og saks. Det likar me! I tillegg er det kosleg berre det å vera på biltur med mamma - gjennom dei lengste tunnelane gjekk det i Gabriel Faure sitt Requiem som koret her heima skal synga i vår, og attende var det Ella Fitzgerald på anlegget og Sørlandschips som snacks.

No er det søndag kveld - men det gjer ingenting, for det er ferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar