søndag 2. mars 2008

Søndagssysler

"It is a truth universally acknowledged that a girl in posession of her right mind must be in want of a decent man."

Jepp, eg er i gang med ei ny bok. Morgonen vart tilbrakt i senga, saman med Mr. Rochester og Jane Eyre, som fekk kvarandre til slutt. Få sistekapittel i litterturhistoria byrjar betre en kapittel 38 her altså: Reader, I married him. Men no er eg altså i gang med ny bok, Me and Mr. Darcy heiter ho, kan umogleg vera særleg kvalitet - men eg gledar meg likavel eg. Og den har svært positiv start:

To you I shall say, as I have often said before, Do not be in a hurry, the right man will come at last. -Jane Austen

Men "the right man?" Eg trur eg må sei som eg-personen i mi nye bok: To be honest, I blame Mr.Darcy. Evt. Mr. Knightley/ Henry Tilney/ Edmund Berttram/ Edward Ferrars/ Cpt. Wentworth (stryk det som ikkje passar, det er ein grunn til at eg er med i Facebook-gruppa "I am going to marry one of the men in Jane Austens novels), eller sjølvsagt Mr. Rochester. Eller Aragorn... I kveld har Magnhild og eg sett "The Fellowship of the Ring" og sjølv om me er einige om å mislika haka hans, er me og einige om at det er få som er so mandige som Aragorn når han slenger med kappa og spring i slow motion ut for å slåss mot orkar..
Drøymemenn denne søndagen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar