tysdag 21. april 2009

Lite action, mykje panikk

Det er kanskje nokon som lurer på kvifor det er sopass lite action på bloggen for tida - til vanleg er det berre daudt når eg er heima og ikkje må lata som eg gjer noko fornuftig. Grunnen er den at eg helst vil skriva om noko positivt, og sjølv om det er mykje moro i byen, er det ein ting som overskuggar det: eksamenspanikken.

Eg har altså fått ein vill eksamenpanikk, for fyrste gong i mitt liv sit eg heile dagane på UB og sukkar, og eg veit ikkje heilt korleis dette skal gå. Eg veit jo at det går, det gjer det alltid, men ikkje korleis. Og ja, det er alt for tidleg med eksamenspanikk, det er nesten ein månad til (eg er ferdig...)!

3 kommentarer:

  1. Lykke til med sukkinga di. Eg skal snart på lesesalen og sukke litt eg også.
    Liker Framfusen! Den var flott!

    SvarSlett
  2. Masse lykke til!

    SvarSlett
  3. hei vennen, eg kjenner fölelsen godt, eg har ogsä eksamen om en mäned (nesten). Og det er mykkje som vil bli laert. sä det er bare ä finner pä en god ting som belöning etterpä.
    Eg har beginnt ä sy en teppe, det er göy og eg gleder meg til resultat, men nä bli det handletur og neste 2 timer av ä laere for eksamen. Klem!

    SvarSlett