onsdag 8. april 2009

Dinner and a movie

Telefon: "Vera med til Sogndal i dag? Treffa Einar?"
"Ja, det vil eg no..."
"Ok. Er der om fem minuttar"
"Hei, du må gi meg litt tid då!"
"Ok, ti minuttar då kanskje."

Trur desse karane at me sit ferdig kledde og sminka og ventar på at dei skal ringa? Heldigvis for nokon (kanskje for meg?) er eg (kan eg vera) ganske rask i snuen , og var klar til utflukt innan fem (ti då kanskje) minuttar. Og so for me til Sogndal, karane frå Borgund og eg, for å gå på restaurant, henga på senteret og sjå kino med gutegjengen frå tae kwon doen i Sogndal og eit par av deira kjærastar. Eg fekk vera med på kjøt og blod, sidan eg no aldri har vore kjent i tae kwon do-miljøet (surprise), og storkoste meg. The International var filmen - eigentleg ikkje so spanande, ikkje so bra slutt, ikkje so god historie, men med ein kjekk mann, so eg var nøgd eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar