søndag 1. juni 2008

Dag 5-6

Me skriv 1. juni og det byrjar å gå opp for meg at det er sommar, og sommarferie! Men ferieturen er over for i år, no er Monica og eg attende i huset i Bergen, medan Anja og Frida susar mot Sogn i den kjære Opelen.
Siste dag i Tallinn vart nytta mykje som tidlegare - sightseeing, handling, eting. Om føremiddagen delte me oss, og gjekk nett dit me ville. Forundarleg nok (eller kanskje ikkje) viste det seg etter tre timar at me hadde vore på so godt som dei same plassane, utanom at Monica og Anja fekk med seg ein park, og eg og Frida eit kyrkjetårn. Har eg nemnt at eg ikkje likar å stå på ein stol å skifta lyspærer? Tenk dykk då 267 (eller 269, me kom litt ut av teljinga) trappetrinn.

Ettermiddagen vart brukt på handel, medan middagen vart innteken på Olde Hansa - der desverre berre eg var overvettes nøgd med alt, både mat og drikke. Og når det måltidet var over hadde me ikkje råd til meir, so då var det heim for å sova. Dette til tross for at ein kjekk amerikanar eg støytta på halvnaken på badet på hostellet meinte me burde vera med å drikka drinkar. Eg er for hostell altså!

Dagen i dag har blitt brukt til reise, og utanom at Monica og eg nesten mista flyet frå Gardermoen til Bergen gjekk den utan dei store overraskingar. Eg trur eg er blitt litt vel avslappa i høve til oppmøtetider og innsjekking... Og so er det rart å vera i Bergen att, der dei fleste eg møter ikkje er nordmenn (i motsetjing til Tallinn), og dei få som er det skal på Kizz-konsert. Men eg skal heldigvis ikkje på konsert, no må me kvila ut etter ferien...
(bilete: Utsikt frå Olavskyrkja over Gamlebyen i Tallinn, Monica med honningøl på Olde Hansa)

1 kommentar: