fredag 27. juni 2008

16.-17. mars 1995

- var 3. klasse ved Ljøsne skule på hyttetur. I etterkant av turen vart det laga hyttebok, og den har over 100 sider. Den har eg skanna i kveld... No er spørsmålet korleis dei 100 sidene kan distribuerast til ein klasse på 13?
Medan eg undrar på det, kan de få nyta synet av ei av desse sidene, nemleg Mari, 9 1/2 år, på klassetur på Filefjell. Dette er antakleg etter at eg har greve tunnell eller hus, som i følgje hytteboka var dei viktigaste aktivitetane utanom hopp (med og utan fall), Mistenkt og Gjett hvem?.

3 kommentarer:

  1. Det går enno gjetord, blant dei som brukar denne hytta noko oftare, om dei intrikate tunnelsystemet de laga rundt hytta. Eg trur ikkje nokon har klart å slå dykk enno!

    SvarSlett
  2. Hurra! Godt me vert hugsa for noko, om det so er tunnelsystem som smelta ein vår for lenge sidan...

    SvarSlett
  3. Oi, det var marisl.blogpsot.com! Det var underhaldande:D Eg tykkjer at steikerten òg var eit fint ord.

    SvarSlett