tysdag 6. mai 2008

Siste...

I dag, sovidt (der bikka me midnatt ja) har eg mi siste forelesing i bachelorgraden - oppsummeringsførelesing i Brukstekst og pragmatikk.

Onsdag er det (kanskje) siste kollokvie i same fag. Den siste oppgåva på bachelornivå glimtar med sitt fråver (eg er god på utsetjing!) og eg er inne i den siste månaden av dette skuleåret, og dei tre åra (dei tre fyrste åra, vel og merke) i Bergen.

Undarleg kjensle. Godt, trist. Særs blanda. Gler meg til sommaren, men på same tid seier mine raude skuldrer at det er ikkje bra med for mykje av det heller. Hjernen skulle gjerne hatt lengre tid til å førebu seg til eksamen, og mine sosiale nervar skrik etter meir tid med gode "klasse"kameratar - som fer kvar til sitt etter 21. mai.

Men nokre ting vert ved det same - huset står her, soli skin (nokre dagar til seier dei), sommarjobben ventar heima, og universitetet ventar når eg kjem att. Gode vener vert verande, nye kjem til.

Og før ferie og den endelege slutten på bachelorgraden ligg fleire frustrerte blogginnlegg om eksamen, oppgåver osv... Berre vent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar