onsdag 28. mai 2008

Estland dag 1-2

Jepp, då var flokken i Estland! Her skin soli, og Frida lever enno. Begge er gode ting.
Me kom seint i går kveld, gjekk ned saman med soli over Tallinn og fann hotellet vårt. då me gjekk ut av drosjen greip panikken oss, men heldigvis var brakka me såg nabohuset. Rommet vårt låg derimot over ein strippebar, men det gjorde ikkje noko.

I dag tidleg sto me opp, åt kebab til frukost og hoppa på ein trikk til busstasjonen. Bussen tok oss frå Tallinn til Tartu, der me skulle treffa Frida. Eg fekk det for meg at me måtte skunda oss av bussen, noko som gav oss ein ekstra gåtur med sekk og trillekoffert, for me var ikkje i nærleiken av busstoppet ein gong. Og ja, dette kjem eg til å få høyra ei stund.
Men Frida fann oss, og etter å ha sjekka inn på Hotel Aleksandri har me handla mat og ete i ein park, og er no på rommet til Frida, har helst på kinesaren hennar og inspisert badet. Planane for kvelden og morgondagen er enno ikkje heilt klare - rykta går om fest på studentheimen, båttur i morgon ettermiddag, spabesøk, shopping osv. Fredag fer me attende til Tallinn.
Det beste her er eigentleg ikkje at det er sol eller at maten er billeg eller noko slikt, men at me er samla att, og får sjansen til å nyta fine vår/sommardagar saman i eit land me ikkje kjenner. Eg gledar meg!

(bilete kjem, men kanskje ikkje før eg kjem heim att...)
Oppdatering 1.juni: Bileta er komne - Anja og Monica på det ekstremt nakne hotellrommet i Tallinn, Anja og Monica som tek pause medan eg prøver å finna vegen i Tartu...

1 kommentar:

  1. Høres ut som dåke har det veldig fint. Eg har vatna blomster i dag. De lever enno.
    Nyt dagene!
    klem

    SvarSlett