tysdag 29. mars 2011

Val og framtidsplanar

Fysj! Særleg midt i masteroppgåva.
Problemet er altså hausten, og vegen vidare. Problemet er at eg har alt for mange val. Skal eg
- ta PPU og bli lærar?
- prøva å undervisa 100% på UiB?
- prøva å undervisa 50% på UiB og få ein annan jobb på si?
- undervisa 25% på UiB og ta religion (og kva skal eg no med religion, viss eg ikkje vil bli lærar? Vil eg det? I norsk, engelsk og religion? Eller berre norsk og engelsk? Kva religionsfag treng eg evt? Kva kan godkjennast frå Volda? Og når har eg tid til å finna ut dette?)
- få ein heilt annan jobb?
- legga meg under dyna og krypa fram att ein gong på nyåret?

4 kommentarer:

  1. Litt godt egentlig å høre at det er flere som strever...

    SvarSlett
  2. Du ville blitt ein kjempeflink lærar!! Ellers er det fortsatt mange stillinger i trusopplæring.... ;) Skulle gjerne ansett deg om vi hadde pengar på budsjettet :D

    SvarSlett
  3. http://www.kirkensnodhjelp.no/no/Engasjer-deg/gjor-en-forskjell/Ledsagerprogrammet-i-Midtosten/Engasjer-deg/ (Neste utlysning legges ut i april 2011. Vi trenger da 12 ledsagere (4 ledsagere i hver gruppe) til å reise ut henholdsvis 11. september 2011, 24. november 2011 og februar 2012 (ikke dato klart).)

    Eg berre nemner det, sjølv om det ikkje stod på lista di eingong. :-)

    SvarSlett
  4. Godt det er hele to og en halv uke til 15 april...

    SvarSlett