måndag 28. februar 2011

Chocolat and Coffee

c for Chocolat
Fin film. Ein får alltid lyst på sjokolade når ein ser den, gjerne med chili i. Og so får ein lyst å møta ein elvepirat som Johnny Depp.

c for Casa Murilo
 Ja, eg veit, eg har skrive om Casa Murilo før, og det ikkje for so lenge sidan. Men det er fordi dei er gode! (og det seier eg ikkje berre fordi trommis Fredrik er ein knakandes kjekk fyr) Eg gler meg til plateslepp, og høyrer i mellomtida på gladmusikken dei deler på nettet.

c for C-3PO
 Eg likar Star Wars, eg. Kan sjå dei om att og om att. Vel - dei tre opprinnelege, desse nymotens forløparane har eg lite til overs for. Men Star Wars er nok likevel ikkje so høgt oppe mellom mine favoritting at det kjem med i alfabetet. Men C-3PO, han er nok ein av mine favorittdroidar, om ikkje anna. Kanskje kjenner eg meg att i han? Eg og ville nok reagert med forundring og litt avstandstaken om eg havna i det uføret han kjem oppi - og so ynskjer eg meg hans språkkunnskapar. Ellers håpar eg eg er mjukare i rørslene enn han, stakkar.

c for The Curious Incident of the Dog in the Night-Time
 Bøker ein har på pensum vert sjeldan yndlingsbøker - iallefall ikkje før ei god stund etter eksamen. Men The Curious Incident av Mark Haddon vart ein favoritt med ein gong, so heilt anleis enn noko anna eg har lese. Sett gjennom augene, og tankane, til den autistiske hovudpersonen vert verda heilt anleis, både sjølvsagt og sjøvmotseiande for alle som ikkje tenkjer slik. Morosam, opprørande, lærerik.

c for Coffe and Cigarettes

Det er rart korleis ein song kan setja seg fast. Denne har gjort det, og trass i kor enkel den er, eller kanskje nett difor, er det ein av dei som vert oftast spelt for tida. Lett å lytta til, lett å bli sentimental til.

Som Hauge skreiv, C er ikkje den mest brukte bokstaven i alfabetet. Kva brukar du dine c-ar til?

5 kommentarer:

  1. C for Chariots of Fire! Filmen med den fantastiske slow-motion-løpe-soundtracken (av Vangelis) som har blitt brukt i all slags tåpelige løpescener i komiserier i all ettertid (oh and the story is quite nice too ;) )

    SvarSlett
  2. c for colin firth, endå en gang fant eg ut at jeg digger england og engelsk menn.

    SvarSlett
  3. For min del; c for Coldplay, og en fantastisk konsertopplevelse på Koengen i 2009! :)

    SvarSlett
  4. Oooo, gode c-ar, Wiebke og Lene! Anders, meir tvilande til din - har aldri sett den. Kanskje eg bør det? Eg har berre forhold til filmmusikken gjennom Jack Black i The Holiday :)

    SvarSlett
  5. Den bør detifint sees, Mari (den er kanskje ikke den mest action-spekkede filmen i filmhistorien, men flott likevel). Burde nesten sett den igjen selv og etterhvert. Har den på dvd:)

    SvarSlett