måndag 5. oktober 2009

Nerd x2...

Samtale mellom to engelsknerdar på haust"ferie":

(her byrjar då samtalen, nerd nr. 1 bør bli finkare på opningar)
Mari 16.34: du, i Mitchell står det "neighbouring vowel" ikkje "between", eller "preceding" eller noko slikt. so ut frå den kan ein sei at det skal vera x, fordi a er back. Dessutan er det oftast x som står som initial allophone, Lass vil nesten ikkje innrømma at det finst ein ç
ikkje initial, internal (seff)

Janne 16.39: neighbouring vowel ja - men med støtte i dan formuleringen so kan me jo forsvara oss med at x e dan rette allofonen! men når me e inne pao allofona, i onfēng (tekstutdrag 2), vil du tolka da som at da e eit verb dar on e "unstressed syllable", slek at f'en ikkje ska bli stemd?

Mari 16.40: jepp, det har eg
nett som med alle ge-
men veit ikkje om det er fleire, eg har sikkert oversett noko :-(
:-S skulle det vera

Janne 16.43: oki, va da eg trudde, men eg ha kje tenkt pao datta med unstressed prefixes elle nåke eg, før Kari retta dei to setningadn mine og peikte da ut dar..og eg ha garantert sikkert aoversitt ein heil del eg og..uff! eg so jubla øve at assignment 2 skulle dreia seg om fonologi - trur eg trekke da tebake no

Mari 16.43: hehe, det går bra!
eg skal til på del 2 nuh trur eg... Har ikkje tenkt på det ein gong, berre sit med desse lydane og prøver å hugsa at "terrible to pronounce" ikkje er eit legitimt argument på masternivå

Janne 16.47: hehe..terrible to pronounce e jo eit legitimt argument da, berre du passa pao å formulera da pao ein litt meir akademisk maote.. :-)
eg ska snart begi meg ut pao del 2 eg og, men dan bli - om mule - endao verre enn del 1 so eg ha pao ein maote utsett dan litt kan du sei
[…]
gjett om eg ska feira med kaka dan dagen eg e ferdig med OE før godt!

Mari 16.53: hehe, I'm so with you
eller Ic beo mid de
Þe, meinar eg sjælvsgt
oi, der vart tastaturet mitt islandsk...

Janne 16.55: forresten; geminerte s'a, bli dei og voiced naor dai staor mødlo voiced sounds? finne nada om geminerte forme i notadadn mine, men da e vel da samma prinsippe so enkeltforekomsta? eg e vel berre bjønt å bli so paranoid at eg dobbel-sjekka alt so te og me ikkje trengst

Mari 16.55: geminat vert IKKJE voiced, nb!
anar ikkje kven som har skrive det, men slik er det.
Barber: when this phoneme occured wothin a word […] before a voiced sound, and was not doubled, it was pronounced [v] (og dette gjeld då og for s og þ)

Janne 16.58: aah! kanskje greitt eg e paranoid av og te likavel dao..takk!

Mari 17.01: men du, no må eg laga middag til familien. (Jei, utsetja del 2!)
me snakkast seinare! Eg treng nok meir trøyst...

Og slik går nu (studie)dagan...

3 kommentarer:

  1. Hehe:) E jo førsovidt kjekt at me ha gaott øve te å bli engelsk-nerda dao, og ikkje lenger e heilt og fullt nordisk-nerda. Elle kanskje me egentle e begge dele? Jaja, sånn går nu dagan..

    SvarSlett
  2. heh.. du mista meg ved første allofon.

    SvarSlett
  3. Eg mista meg sjølv ved fyrste allofon...

    SvarSlett