laurdag 10. januar 2009

Crikey!

Dei fyrste dagane i Bergen har gått med til kafe. Og ja, lite anna. Men for å toppa ein fin dag (på kafe) vart det kino for fire jenter og ein kar. Australia. Og ja, eg skjønnar kritikken mot den, at den er langdryg og jentete, forutseieleg og med lite historie. Men who cares?! Handling er oppskrytt. Nesten tre timar med Hugh Jackman, regissert av Baz Luhrmann - ja takk!

Oppdatering 12. januar: Nicole Kidman er visst ikkje like nøgd med filmopplevinga som me var. Eg synest ikkje ho skal klaga, ho fekk kosa seg med Jackman i lengre tid enn me...

4 kommentarer:

  1. for å sitere karen som var med: "Jeg syns ikke den var så veldig jentete. Jeg kan komme på mange filmer som er mer jentete enn den."

    Eg likte filmen eg.

    SvarSlett
  2. Her ikke sett den enda. Gleder meg veldig. Hugh (ja, vi er på fornavn) er min store helt. Har du sett han på musikal-scenen? Fantastisk! Han synger som en drøm. Han ER en drøm. Det beste er at typen min lar meg få lov til å like Hugh på si, siden han også synes Hugh er en likanes kar ;)

    SvarSlett
  3. På fornamn ja. Eg må innrømma eg ikkje er der enno. Men musikalscena?! Oioioi, då hadde eg daua. Og dersom du ikkje hadde fått lov å lika han på si, so hadde det vore grunn til å slå opp meinar eg...

    og Magnhild, godt karen ikkje tykte det var heilt vekkasta. Og det var ein kosleg ettermiddag/kveld!

    SvarSlett
  4. http://www.youtube.com/watch?v=SZbAKYQkP_Q

    Hugh fra musikalen "Oklahoma!" Mitt hjerte smelter!

    SvarSlett