onsdag 26. november 2008

Eksamenspanikk

Eksamenstida er i gang for fullt, og det byrjar eg å merka. I natt gav det seg utslag i mareritt og at eg sat rett opp og ned i sengi ca kvar time. I dag gir det seg utslag i motløyse, utsetjing og stivna panikk, og i morgon...? Eg håpar indarleg panikken tek ein pause mellom ni og tre, for å sei det slik...

Men eksamenstida kan vera koseleg og. I går sat eg med eit par andre indresogningar på HF-kantina i seks timar, medan me diskuterte alt frå morfologi og syntaktiske tre til familieliv og fritid. Og når eg endeleg får teke opp notatane mine frå førelesingane i haust, so er det diverse morskap der og:

- om ordklassar: "Det er orden i rotet skjønner dere!"
- om substantiv: (med svært begeistra tonefall) "... og det finnes substantiv som ikke kan bøyes også, faktisk!" "Og framandord tør jeg ikke snakke om en gang - klokka er jo snart ett!"
- om genitiv: "Og så har vi den siste - men - ja, vi har mange flere også, selvfølgelig, faktisk!"
- "Jeg har delt ut et ark. Det er om mulig enda tørrere."
- om samsvarsbøying: "Så kommer det vi nesten ikke tør snakke om", "Det er kanskje ikke noen trøst at ingen kan det?"
- om rettskriving/bregensarar: "Bruker man språkøret og skriver som man snakker, blir det som regel rett. Jeg vet ikke om det stemmer for bergensere, men..."
- om pronomen: "Enten så er det totalt forfall, eller så er det noe annet." Det er ingen som er helt enig med seg sjøl."
- om data: "Her er så mange morsomme taster..."
- om i følge/ifølge: "Det er rett og slett for å holde styr på når man går i tog og ikke."
- om tekstmodell: "Det blir ikkje stort verre enn dette her!"
- om diskuterande teoretikarar: "Begge har rett, og slik er det!"
- om tekstur: "Dette kan gjere litt vondt."
- om studiane generelt: "Det kan komme en situasjon i livet, for eksempel til eksamen..."

(bilete: studiar i HF-kantina. Det ser no ut som me har nok stoff å gå gjennom...)

4 kommentarer:

  1. hehehe. mange morsomme sitat!
    Lykke til i morgen!
    klem

    SvarSlett
  2. Lykke til!

    Et eller annet sier meg at du kan komme til å forstå en del av humoren i denne artikkelen bedre enn meg.

    http://www.donaldisme.dk/Calisota.htm

    SvarSlett
  3. Takk! No er eg ferdig, har komme meg heim til sofaen, og er dermed tilnærma lukkeleg, utan at me skal bry oss so mykje om sjølve eksamen...
    Erling: eg må innrømma at eg skjønnar kva dei snakkar om, kanskje meir enn ein del andre - men likar ikkje Donald Duck... Dermed merkar eg at fascinasjonen min glir over i irritasjon, og humoren forsvinn med illustrasjonane.

    SvarSlett
  4. Er det dårlig gjort av meg å finne trøst i at vi er flere som er ubehagelig eksamensstressa? Selv har jeg måttet skaffe meg sovetabletter for å klare å slappe av. Utrolig hvor bra det hjelper på søvnen å vite at de ligger der i baderomsskuffen bare sånn i tilfelle jeg skulle trenge en eller en halv...
    Jeg blir faktisk like overrasket over meg selv hvert semester når jeg faktisk klarer å bli ferdig med alle oppgavene. Med et skrik! etterfulgt av forsetter om aldri mer å starte så seint på semesteroppgaven. Så er det full reprise et halvt år etter.

    SvarSlett