torsdag 28. februar 2008

Kva skjer

-med meg og bussen?

Etter over eit halvt år her i huset har eg aldri mista bussen. Joda, det har vore eit par gonger eg har sett på klokka og sett at "dette går ikkje, eg får ta neste", men det er faktisk berre eit par gonger! Men dei siste dagane, nærare bestemt i går og i dag, har det gått nedover... Eg har mista bussen to dagar på rad! Og ikkje sånn "næmen, det gjekk ikkje", nærare "næmen, vent då for søren, eg spring jo!"
I går hadde eg og A. svært godt tid til bussen - og der for den, og der kom eg for seint på jobb og ho for seint på skulen. Dama i baksetet smilte av oss! I dag gløymte eg tida, og reiv til meg kåpa og hoppa i skoa, men i det eg opna døra for bussen forbi. Ingen som sat i baksetet var i nærleiken av å sjå meg.

Jaja, då vert det oppgåveskriving istadenfor forelesing i dag då...

1 kommentar:

  1. Ekje så gale at det ikkje e godt for nåke. Du fekk no skrive på oppgåva^^

    SvarSlett