søndag 3. februar 2008

Snø, konsert og fastelavnssøndag

Denne helgi har vore skikkeleg vinter i Bergen, det snøa frå torsdag kveld til søndag morgon - då det vinteren i Bergen tru byrja å regna att... Men enno, seint søndag kveld ligg det ei tjukk matte snø i hagen.

Eg fek med meg Ingebjørg på tur i snøveret i går, ein bedageleg tur rundt Nordnes gjekk fortare og fortare etterkvart som snøkorna piska hardare, men kosleg var det. Det er ikkje ofte ein får vinterkjensle i Bergen akkurat!

Laurdagen vart avslutta med konsert på Ynglingen, TenSing norway 07/08! Det er ein flott gjeng, og me gamle ringrevane vert nostalgiske, historiane boblar fram, i tillegg til at me kjenner oss som gamle tanter som er stolte av ungane våre, frå det ganske land... Eg gledar meg til å sjå konserten i Førde på fredag og, på ei større scene og med betre lyd (?).
I dag har Frida og eg hatt ein roleg dag, med middag og fastelavensbollar, skravling, film, lesing og fyr i omnen. Skikkeleg innedag, vinterdag - utanom at eg var ute og plukka fastelavensris då. Å gjera det fyrste helgi i februar er noko risikabelt spør du meg, so eg tok med nokre kvistar kristorn frå vår eiga busk for å liva opp litt, i tilfelle bytrea eg stal greiner frå ikkje har vet til å spretta. Eg må sjølv påstå det vart ganske fint, sjølv om det ikkje vert det samme med kristorn og hagebusker som med hegg, bjørk og selje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar