søndag 2. januar 2011

Farvel, 2010

Eg er som vanleg litt seint ute, eg. Eg skuldar på feriemodus, men er redd det er langvarig.
Dei seier ein ikje skal ta med seg det forgangne (her: 2010) inn i det kommande (her: 2011), at ein ikkje skal dra med seg det som er forbi, at ein skal sjå framover - eller var det leva i nuet ein skulle? "Dei" seier so mangt, og eg vil no ha med meg 2010, eg, iallefall minna av det. For ikkje berre var det eit år av den betre typen (eg kjem i farten ikkje på eit overvettes dårleg år til samanlikning, men det får heller stå seg i prøve). På den andre, eller same, sida, studerer eg trass alt litteraturhistorie, og må, eller bør, dermed pr. def. vera oppteken av fortida, eller iallefall tru den har innverknad på notid og framtid - preteritum, presens, futurum, eller noko slikt. Dermed (med ein ide heilt og fullt stole frå Ida), gir eg tolv glimt frå året som var (og ber om at de sjølve fyller inn alt som manglar, og tenkjer over kor grueleg vanskeleg denne utveljinga var...):
Foto: eg
 Januar var innemånaden, vera-i-ro-månaden. Eg var forkjøla som aldri før, og elles oppteken med studiar, dans, kor, LiV osb.
Foto: pappa
Men i februar byrja eg å lea på meg. Ikkje berre utomhus, men og utanlands. Thailand med familien, og London med LiV-kurset. 

Foto: Heidrun
I låglandet byrja snøen som hadde dekka Bergen i månadsvis (!) å forsvinna, men i høglandet låg den enno i mars. Med ICY på Dagali fekk eg grava hol i den.

Foto: eg
I april reiste eg utanlands att, denne gong på føreksamenstur til Janne i York. Taket på Minster fekk besøk, men eg er nøgd det var gitter kring utsikta, høgderedd som eg er.

Foto: Stina
 Olve vart vaksen i mai! Då sto han konfirmant, og var òg den einaste som stod fint på bileta.

Foto: Anbjørg
Etter eksamen i juni for eg sporenstreks på festival i Sverige. Regnet var inga hindring for humøret!

Foto: eg
Eit år på etterskot fekk mamma og pappa 50 årsdagsgåva si i juli. Padletur og brevandring for heile familien på Styggevatnet og opp Austdalsbreen.

Foto: Gjøri
Øystølen i august. Slik det skal vera. Meg på hest er derimot eit meir sjeldan syn. Eg kjente meg ikkje nett trygg, sjølv om Raui er ei adstadig gamal dame.

Foto: eg
I september var det attende til bøkene, og den store, altoverskyggande og skumle masteroppgåva. Heldigvis skein soli i Musehagen, og ein har gode studievener i same situasjon. 

Foto: Venskap Jeriko-Lærdal
45 lærdøler og andre affilierte for til Jeriko i oktober, for å feira 10 000 årsjubileum 10.10.2010. Her er (nesten) alle samla ved Elishas kjelde.

Foto: ?
Ute er det ruske og fælt novemberver. Inne dansar folkedansarar sjølvkomponert linedance.

Foto: Wiebke
Julestemninga kom liksom aldri. Kvifor ikkje berre droppa prosjektet då, og reisa til Spania i desember? Men berre ein snøggtur, for juli, den må ein feira heima. 

Godt år!  
var det. Og godt år ynskjer eg deg.

2 kommentarer:

  1. Fin liten kavalkade.

    SvarSlett
  2. Likte kavalkaden din:) 2010 ha vore eit godt aor, maotte 2011 bli lika bra! Me snakkast snart i Bergen atte:)

    SvarSlett