søndag 3. mai 2009

Søndag x 3?

For det fyrste, viss du fekk valet mellom detteog dette
so ville vel valet vore ganske lett.

Ja, det var det for meg og, so eg kjenner det som om eg er i gang med den tredje søndagen på rad denne helgi. Søndag nr 1 (altså fredag), gjekk med til å leika tursistar. Kristine og eg vandra i byen, åt is ved teateret, tok bilete rundtom og heia på Magnhild og Pedagogstudentene i 1. mai-toget. Om kvelden vart det middag på Stragiotti, og The Boat that Rocked på kino (ein film som forresten vert anbefalt til alle som likar britisk humor og musikk frå 60-talet (=alle?)).

Søndag nr 2, som jo var laurdag, var eigentleg typisk laurdag på mange måtar. Me var i byen frå butikkane opna til dei stengte (nesten), og iallefall ei av oss brukte uhorveleg mykje peng... So var det klart for søndagskjensla att, med middag og speling av Sequence heima i huset.

I dag tidleg for Kristine heim til studiar og jobb, og eg sit att i Bergen med det samme (minus jobben då). Men i dag er det verkeleg søndag, so eg prøver å halda fast på kjensla so godt eg kan, medan eg les litteraturhistorie, sjangerteori og anna snacks. Planen om å gjera det uti soli forsvann på grunn av at nemnte sol leikar gøymsel med Bergen, men slik er våren. Og det er vereleg vår, det er mai! Tredje søndag i mai...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar