laurdag 28. august 2010

Svart/kvitt

Anbjørg er ikkje ein svært aktiv bloggar, men ho er ein aktiv fotograf. Som dei fleste flinke fotografar, likar ho å visa fram bileta sine, og gjer det mellom anna på bloggen og ved å delta i fotokonkurransar. Ein av desse er svart/kvitt-konkurransen til Fotoverden, ein blogg med mange slike konkurransar. Eg har kost meg med å sjå bileta til både Anbjørg og andre der, men denne gong tenkte eg eg skulle bidra sjølv. Grunnen er eigentleg biletet som eg tok på Øystølen av Anne Karin og vetleprinsen, men eg slenger med eit par andre frå nokre av mine yndlingsplassar, nemleg Skjerdal i juli og London i februar.Som vanleg irriterar eg meg over kvaliteten, og drøymer om den gong eg får nok peng til å kjøpa noko anna enn eit kompaktkamera kvar gong det forrige ryk...

1 kommentar: