søndag 1. august 2010

Perspektiv

Denne veka har eg vore på to kajakkturar, og etter begge sat eg att med ei mengd fine (om eg må sei det sjølv) bilete. Det var dermed vanskeleg å velja kva som skulle representera veka i prosjekt 52, men at det må vera eit kajakkbilete er det liten tvil om. For i tillegg til å vera min føretrukne framkomstmåte (sjølv om det ikkje går so fort), er det ein flott måte å sjå naturen frå ein litt anna vinkel enn elles. Dermed kan ein enda med bilete der sjøen spelar hovudrolla, og kajakkpadlaren berre er som krydder å rekna, eller bilete der fotografen er på same nivå som motivet, for ein gongs skuld og til sjøs.
bilete: Olve og Eirik og Austdalsbreen
Gjøri og solnedgangen over Aurlandsfjorden

1 kommentar:

  1. Så deilig det ser ut, Mari. Lenge siden eg har vært i kajakk.

    SvarSlett