måndag 31. mai 2010

Irsk attraksjon

Dagbladet skriv om alle som kyssar steinen i Blarney Castle. Dei snakkar om opp til 12 500 besøkande om dagen og mange tusen som legg seg på rygg og kyssar steinen. I november 2004 var det knapt ti stykk der, ni av dei TSNarar. Me gjekk over heile slottet og beundra ruinene og utsikta. Og ja, eg la meg på rygg for å kyssa steinen - og kom opp att med kul i panna og ingen talegåver. Lika greitt, sa dei andre, den var sikkert uhygienisk, men Dagbladet kan melda om at den blir desinfisert med jamne mellomrom. Eg veit ikkje om det hadde vore ein betre historie om eg hadde truffe med leppane og fått dei lova talegåvene, i stadenfor å pådra meg kul med treskallen min...

Bilete: Mesteparten av Team Frank, TSN 04/05, utanfor bjørnehola ved Blarney Castle. Foto: Magnus

1 kommentar:

  1. Herremann, dette hadde jeg nesten glemt. Det var slottet sitt, det. Jeg klina med den plata som bare rakkern, jeg - men vil ikke påstå å ha mottatt noen gaver av den grunn. Du fikk i det minste den kula i panna..

    SvarSlett