søndag 16. august 2009

The Proposal

Frieriet eller forslaget? Meir kommandoen. Men me lo, Monica og eg, med Ryan Reynolds litt vel nær (fyrste rad på Magnus Barfot er nææær), og litt våte bein etter eit brutalt møte med bergensveret.

Eg er attende i Bergen, og heiv meg rundt på noko av det eg saknar når eg er heime: kino. Og lo altså (til trass for ei litt tvilsam utvikling for det feministiske livssynet). Lo heile vegen heim òg for den del - særleg då Monica sparka av seg skoa og sprang opp gjennom kyrkjegarden i ausande regn, og etterkvart hagl. Velkomen til byen! Og i morgon vert det og velkomen til kvardagen, då skal eg planlegga dei neste to åra - skummelt. Men fram til dess skal eg sjå på veret, pakka opp hausten og le litt meir av Ryan Reynolds. So det so.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar