tysdag 23. oktober 2007

Gullet kom hem

Dette møtte alle studentar som logga på studenteposten i dag. "Dette hadde ikkje skjedd på austlandet," sa Frida (litt indignert?), og det har ho vel forsåvidt rett i. Men då er eg litt glad eg ikkje bur på austlandet - for alle bergensarar blir so glade! Ok, resten blir jo litt oppøste, men no er det ein gong slik at bergensarar kan overdøyva dei fleste, so det gjer ikkje so mykje.
Ok, eg er jo ikkje bergensar. Ikkje er eg spesielt inne i fotballverda heller, eller nokon stor supportar (anna enn kvar sesongstart, medan det enno er håp at Sogndal kan gjera det bra. Den vona forsvinn no tidleg...) og ikkje bryr eg meg so all verdens om Brann (ikkje slå, Lene! (Lene bryr seg nemleg all verdens om Brann: http://leneiversen.blogspot.no/) Men det er no moro at gullet kom heim etter 44 år!
Og so gledar me oss over at sexlivet vert betre, skilsmissetala går ned, og bergensarane kjem til å vera glade det neste halvåret (ifølgje BA)

3 kommentarer:

  1. Skjerpings, Mari! Skjerpings.. Du kan i hvert fall late som om du bryr deg om Brann. I hvert fall nå når jeg har fikset billetter til Viking-kampen. -Billetter som andre kunne drept for å få.. Du er klar over at det blir medalje-utdelig den kampen, sant? Stemning!
    Og hvis du tror bergenserne har gått av hengslene nå..

    Men, ja.. Gullet kom hem! Lettet? Jeg?

    SvarSlett
  2. Eg bryr meg altså, ellers hadde eg ikkje gledd meg som ein unge til kampen! Men eg bryr meg mest fordi det er so moro at dei vinn, og det er moro at alle blir so glade - eg blir glad og!

    SvarSlett
  3. Ja, for Bergen eller der det finnes fotballinteresserte bergensere, er intet hyggelig sted å være hvis de taper! Klem fra en hardbarka østlending- og ufattelig fornøyd med det!;)

    SvarSlett