søndag 28. oktober 2007

Fine helgi

Dette har vore ei god helg altså! Byrja friskt fredag med å vera flink student og byrja på semesteroppgåva, men la det fort på is til fordel for eit sosial liv... Fredag ettermiddag kom Magnhild på middag og filmkveld, og ho, Frida og eg koste oss med Prime og Dirty Dancing (som Magnhild aldri hadde sett før, på tide!) Ho overnatta til laurdag, og ein roleg frukost vart etterfulgt av ein dag i byen. Fyrst i butikkar med Frida og Magnhild, so stoffbutikk og på leit etter ordbøker med Frida - før det gjekk over i ein betre lunsj med Lene. Og so traff eg Kim og Anders, og det vart kaffi på Brunello med gutane og Lene.
Men dagen slutta ikkje der - Lene og eg for heim til huset og laga pizza med Frida, før me målte blad til Lene sin praksisklasse og såg Clueless. Og Lene overnatta og (godt me har god plass), og føremiddagen i dag byrja og roleg med frukost og skarvling.
No er eg nesten i gang med oppgåva att, men sit mykje og ser ut på regnveret og håpar det skal forsvinna. For i ettermiddag skal Monica og eg på kamp, og sjå at Brann får utdelt gullmedaljane sine!

2 kommentarer:

  1. det høres jo utrolig koselig ut! jeg har så utrolig lyst å komme tilbake!
    Er ikke helt i form og ikke så fornøyd her fortiden.skal finner meg en mulighet å komme tilbake ;-)

    SvarSlett
  2. Meget bra lørdag, altså!
    Og tusen takk for hjelp med bladene! Det ble suksess:)

    SvarSlett