fredag 13. mai 2011

Musikken som får meg gjennom oppgåveskrivinga

- Bo Kaspers Orkester i dei melankolske stundene
- Counting Crows for, og mot, bakgrunnsstøy
- Casa Murilo for å feira når alt går så meget bedre
- California-spelelista mi for å minna om at det kjem ein sommar etter denne helgi
- Tyler Hilton (beklagar han!) i dei seine nattetimane
- Les Miserables (og Ringenes Herre-soundtracket) når ein treng dei pompøse avslutningane
- Enchanted-soundtracket og musikken frå Cats når humøret manglar
- The Wombats når energinivået dalar
- Gjermund Larsen Trio når soli skin - eller ein føremiddag det regnar. Eventuelt saman med Trondheimsolistene når ein har bruk for dei store tankane
- Frigg, Ranarim, Geitungen, Majorstuen og Danu når orda vert for mange
- Fleetwood Mac når alt håp er ute

Har du god oppgåveskrivemusikk?

1 kommentar:

  1. Det er ikke ofte jeg hører på musikk, for jeg konsentrerer meg bedre når jeg ikke hører på noe. Men det hender jo likevel, og da går det gjerne i diverse soundtracks som Battlestar Galactica (alt fra melankolsk til actionfylt og episk), Watchmen (som har noen gode, gamle klassikere) og i det siste Sucker Punch. Ellers går det litt i nederlandsk radio for ikke å glemme røttene. Dessuten hadde jeg en periode i vinter der jeg hørte mye på to artister jeg ikke tør nevne her...

    SvarSlett