tysdag 3. mai 2011

I'd love to...

Når denne delen av livet mitt er ferdig (altså etter klokka eitt måndag 16. mai) skal eg

- ligga i parken med godt samvit
- lesa bøker berre fordi eg har lyst
- gå på fest og bli der til over midnatt
- eta festmiddag med lesesalsfolk
- drikka champagne i parken
- invitera vener på middag
- gå på kafe
- ta opp att mitt nye og betre liv (som her betyr å trena)
- sjå gamle filmar
- sova til midt på dagen
- og stå tidleg opp for å nyta fridomen
- få panikk pga munleg eksamen
- bli solbrent
- eta frukost i hagen
- gå tur til slottet
- spela frisbee
- sjå sambuarane mine
- ta bilete med massevis av fargar og blomar og folk
- bowla
- eta is på Bryggen
- lakka tåneglene knallraude
- oppleva solnedgangen frå toppen av Fløyen
- kjøpa symaskin og gå i gang med lapping av slitte buksekne
- baka kake(r)
- sakna lesesalen
- og byrja på toppen av lista ein gong til!

4 kommentarer:

  1. dette høres ut som en fantastisk plan, si ifra hvis du trenger selskap.

    Eg har ikkje planlagt noe sommerferie utenom ETS Festivalen. Så hvis jeg er heldig kan jeg dra på en langhelg eller to, som siste sommer. Tenker allereder over hvilket bok jeg skal ta med til å lese mens jeg bli solbrent en nydelig plass i Noreg.

    Lykke til med å kose deg

    SvarSlett
  2. Like like like! :)

    SvarSlett
  3. Alle får lov å vera med - eg kjem til å trenga selskap til maaaange av desse aktivitetane :)

    SvarSlett