måndag 12. juli 2010

Fjell og fjord

Frå utsiktspunktet på Stegastein kjennest det som ein har verda for føtene på seg. Det er berre Aurland som ligg der nedanfor ein, men i eit ferieperspektiv treng ein ikkje meir av verda enn det.

Wiebke forlot byen til fordel for Lærdal for ei helg, og når eg fekk ein etterlengta fridag var ikkje vegen lang over fjellet - sjølv om det kjentest slik i min jomfrutur som sjåfør opp svingane i Erdal - til Aurland og dei goder som finst der. Sommarvakkert fjell med skarpe lukter av krekling og reinslav, flott utsikt over fjorden, is på kaien på Vangen, og ein snøggtur til ferieparadisa over alle, Skjerdal. Eg synes eg har vore på ferie med eit par dagar besøk og nokre timar biltur, og eg håpar og trur Wiebke synes det same.

1 kommentar:

  1. Wiebke syns det sammen! Det vart en perfekt ferie!
    Eg er veldig glad for at eg vært så spontan og dro på turen!

    Tusen hjertelig takk for invitasjonen! Jeg kommer gjerne tilbake en gang!

    SvarSlett