laurdag 26. januar 2008

I Lærdal att

No sit eg ved kjøkenbordet heima i Lærdal og prøver å utsetja lesinga av 50 svenske sider pensum... Funkar fint det altså, eg har jo Facebook og blogg og andre sin blogg og nettaviser og musikk...
Eirik har reist i militæret, so det er roleg her heima - og i går fekk pappa, Olve og eg sitja i underhuset og sjå film, medan mamma kom med vafler og elles fekk ha huset for seg sjølv. Men det er rart at han ikkje er heima og, sjølv om eg til vanleg ikkje ser noko særleg til han er det litt forundarleg at han faktisk er stor nok til at han har reist ut i den vide verda. Eg håpar berre han kjem til å trivast, og komma heim om eit halvt år stappfull av gode historiar.
I mellomtida sit eg heima og ser ut på regn og sludd, medan eg eigentleg burde lesa 50 svenske sider pensum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar