torsdag 3. januar 2008

Godt år!

Oppsan, dette er det fyrste innlegget i det nye året. Tenk det, bloggen overlevde årsskiftet - litt synkande aktivitet, men det er mest fordi eg istadenfor å lata som eg skriv oppgåver (som eg gjorde heile hausten), no ikkje let som eg gjer noko som helst - og heller ikkje gjer noko som helst... Fyrste infomøta er neste veke, so for min del er det laaang tid att av juleferien enno, sjølv om eg har skjønt av andre at det ikkje stemmer. Men desse andre ignorerar eg med glans, og nyt kaker, snop og late dagar med god (ok, grei nok) samvit.

Godt år til alle saman!
(Forresten, eg har funne ut at eg likar å ynskja "godt år" mykje betre enn "godt nytt år". Det varar på ein måte lenger då. So eit langt, godt, spanande og fredeleg år til alle!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar