laurdag 19. januar 2008

Across the Universe

"Is there anybody going to listen to my story, all about a girl who came to stay. She's the kind of girl you want so much it makes you sorry, still you don't regret a single day"
Slik byrjar filmen eg såg i går. Across the Universe handlar om ungdommar på 60-talet, krig, opprør, familieforhold og ikkje minst kjærleik - alt pakka inn i Beatles sin musikk. To og ein halv time med film der ein ikkje kjenner handlinga, men får lyst å synga med på alle songane, det er ikkje ofte ein opplever - og det var ei flott oppleving!
So kan det diskuterast om filmen var god film- og historiemessig, eller berre estetisk. Var det ein god slutt, eller kunne den vore betre med ei alternativ avslutting. Men det bryr eg meg ikkje om, eg veit berre at Jim Sturgess no kjem på kjekkaslista mi (på grunn av dialekta i denne filmen) og at eg ikkje kjem til å slutta å lytta til Beatles med det fyrste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar