søndag 4. april 2010

Påskemorgon

Jesus lever, gravi brast!
Han stod opp med guddoms velde.
Trøysti står som fjellet fast,
Kristi strid og blod skal gjelde.
Lynet blinkar, jordi bever,
gravi brast, og Jesus lever!


Eg har vunne, Jesus vann!
Mørkheims makt for honom rømde;
Krist or gravi utgang fann
og for evig døden dømde.
Open har eg himlen funne,
Jesus vann, og eg har vunne!

T: Johan Nordahl Brun 1786, O: Bernt Støylen 1904

Pappa påpeikar kvar jul at eg veit jo at det går bra med Askepott, eg kan den historia - men eg må sjå det for å vera sikker likevel. På same måte som ein smiler litt ekstra når ho og prinsen rir over snødekte tsjekkiske sletter, er det ei lette kvar vår, når ein vaknar påskedag og veit at det gjekk bra i år og. Ikkje det at historien har endra seg sidan i fjor, eller året før det, eller året før det - men det er greitt å vera sikker likevel.

God påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar