laurdag 19. juni 2010

Magasinet til Mariell

Eg står i Kvammegarden med graut og skravelete lærdalsjenter på sommarferie. Då kjem tidlegare kollega Jostein bortom, for å driva reklame. Kjærasten har gitt ut magasin, og mållaget sel. Eg tenkjer at "Jaja, eg er no ikkje heilt blakk," og stikk innom mållagsboda i ei ledig stund. Eg kjøper Ivar Aasen-handlenett, og heftet til Mariell kjem eg på i siste liten. 100 kroner og eit nesten-kyss frå ein lukkeleg Jostein seinare sit eg på jobb att og smiler. Pastellfarga og fullt av fotografar eg aldri har høyrt om, butikkar eg aldri har besøkt og kjolar eg aldri kjem inn i, og stappfullt av inspirasjon og kjærleik. I utganspunktet tenkte eg at eg får vel støtta desse unge, slitande kunstnarane. No lurer eg berre på korleis eg skal klara å bli fotograf - og kor mange som hadde blitt galde for eit Mariell-magasin til gebursdag eller jul. Stikk innom hjartesmil.blogg.no for inspirasjon, og ein overdose kjærleik, du og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar