fredag 15. januar 2010

Tankar på ei tredemølle

Hm, korleis funkar dette då? Knapp - trykk - ok, me er i gang. Grueleg seint, men me kan byrja slik. Næmmen, hallo nabo! Nei, du byrja ikkje seint, nei... Men so ser jo du ut som ein supermodell og då. Hm, eg står ved feil maskin, Home and Away er jo i den andre enden av rommet. Seriøst, går den ikkje fortare enn dette? Oppoverbakke, hurra! Hm, kor er alle dei tjukke folka? Dei som treng trening? Er det berre modellspirer her? Og meg? Jepp. Kanskje ein blir modellspire av dette? Oh, yes! (Blackout ca ein halv time) Oppoverbakke = tabbe... Å, der gjekk det seint att - fint. Hm, gnagsår, av å vera inne, that's a first. Ok, på tide å gje seg. Gubbevares, modellen har sprunge heile tid. Me snakkar ein halvtime konstant jogging. Galning. Ok, stopp, gå av. Lettare sagt enn gjort! Hm, kjennest som eg har vore på ein båt. I storm. Gå beint, Mari, beint! Ikkje mannegarderoben, ikkje mannegarderoben, ikkje...! Gudskjelov, du traff. Set deg ned no.

Eg meinar, kva skjedde med å gå tur i finveret?! Men neidå, her stenger ein seg inne i store rom med folk som ser ut som modellar, ser på dårlege seriar på tv3 (fordi dei dårlege seriane på tv2 er i andre enden av rommet), spring - frivillig -  og vert sjøsjuk på toppen. Folk er rare...

3 kommentarer:

  1. hva driver du med da? det høres jo ikke gøy ut.

    SvarSlett
  2. Eg veit. Men det er ok når resten av Bergen er dekka av ei giftsky, og i tillegg stiller med 10 minus :-)

    SvarSlett
  3. Eg er med på galskapen neste gang, Mari.
    og et lite tips: Det går an å skifte kanal på disse skjermene man springer foran.

    SvarSlett