onsdag 13. januar 2010

My Life Is Average

Eg har oppdaga ein ny måte å utsetja lesing på - og det før eg har vore innom lesesalen ei einaste gong i år. Eg er no iallefall tidleg ute med noko! Den nye tingen er mylifeisaverage.com, ei amerikansk side full av tankar og opplevingar frå heilt vanlege liv. I heile dag har eg sett etter småting som gjer livet berre litt moroare, inspirert frå denne sida. Og småtinga finst! I heil vanlege, gjennomsnittlege liv. 

Today, two girls beside me were arguing about how mermaids had babies. At first I thought this was stupid, but then I realized this is an extremely legit quiestion. Never in my life have question the reproduction of mermaids until now.
(Dette reflekterar ikkje heilt meg - eg har lurt på korleis havfruer får ungar kjempelenge!) 

Today, I went to the dentist. Half an hour before I went, I brushed my teeth really well. I felt like I was cramming for a test.

Last night, I was really hot in bed, so I took one leg out of the covers. Then I got scared because it was too dark and my leg felt unprotected from somthing hiding under my bed. So I put it back under the blankets.

A fortnight ago I finally solved my rubiks cube. I waited two weeks to post this so that I could use the word fortnight.

2 kommentarer:

  1. Artige øyeblikk. Eg lurer på om eg skal hold meg unna linken, eller om eg skal driste meg innpå. Kanskje etter dagens leseøkt...
    Magnhild

    SvarSlett
  2. Haha, that made my day:) (E da litt tragisk kanskje..?)! Ha pao følelsen at eg kan komma te å bruka danna siao te å utsetja lesingen pao eg og..

    SvarSlett