søndag 3. januar 2010

Project 52

For nokre år sidan les eg om Project 365, og har hatt lyst til å prøva det sidan. Det går ut på at ein skal ta eit bilete om dagen eit heilt år - og eg har sjølvinnsikt nok til å skjønna at det går ikkje. Derfor byrjar eg litt meir forsiktig, med eit "prosjekt 52". Eg skal altså ta minst eitt bilete i veka, og posta her. Nokre veker vert det meir enn eit, andre veker kan det henda eg kjem på søndag kveld at eg har gløymt å ta, og må vera litt kreativ. Eg håpar berre eg ikkje går lei. Eg håpar og at dette skal hjelpa meg til å ta med fotoapparatet alle stader, leita etter gode motiv, og kanskje verta litt meir medviten kva eg tek bilete av, og ikkje minst korleis eg gjer det. Sist, men ikkje minst, håpar eg at de hjelper meg å hugsa på dette...

So då byrjar me, litt utanfor vanleg veketeljing, med veke 53, den fyrste veka i det nye året. Biletet er frå Skjerdal,  mitt eige
Winter Wonderland

1 kommentar:

  1. Godt nytt år.
    Liker prosjektet ditt og gleder meg veldig til å se alle bildene!
    Det lover godt med denne starten.
    Klem

    SvarSlett