onsdag 28. november 2007

Pols, kollokvie og oppgåver

Det er eigentleg det dagane mine går i for tida - minst polsdansing, mest oppgåve, og kollokvie innimellom.
Måndag leverte eg oppgåva i HUIN 102, og i kveld leverte eg i PRAKTINF. Den tel 100%! Slikt er eg ikkje vant til, men innleveringa skjedde 21 timar og 6 minutt før fristen, og det er jo eit godt teikn.
Ellers prøver eg å lesa til eksamen, men det går trått. So heldigvis er store deler av klassen min interesserte i kollokvie, so dei siste dagane har me diskutert i hels tekstkoding, som ingen skjønnar, korpus, som få skjønnar, og læringsteori, som alle skjønnar ein del av, men ingen har oversikt over. Gledar me oss folkens...? I morgon blir det også kollokviering - men då skal me ha panikk, drikka julebrus og roa panikken. Er iallefall min plan.
Men kva gjer polsen inni alt dette? jo, det er det eg har brukt kvelden på, tre og ein halv time folkedans, der eg for fysrte gong i mitt liv klarte å dansa gut i polsen! Meistringskjensle delux! Anbefalast som angstbehandling to dagar før eksamen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar